4 Eylül 2009 Cuma

Kuyruk Acısı


Biliyorum hala sindiremeyenler var çubukluyu üzerine giymesini...

Biliyorum hala sindiremeyenler var ; ''çürük adam o alsanız ne olur''geyiğinin altında acı yaşayan bünyelerde,Fenerbahçe'nin en istikrarlı ve hemen hemen en fazla maç oynayan futbolcusu olmasının daha bir fazla etki yarattığını daha bir fazla acıttığını...

Biliyorum senelerdir böyle bir başlangıç yapamayan Fenerbahçe'den korkulduğunu.Ve bu başlangıcın baş mimarlarına vurup onu durdurma isteğinizi.(Bknz:Kazım,Emre,Lugano)

Biliyorum ne yalan söyleyeyim Emre'nin de yanlış yaptığını.Ancak aynı hareketleri hatta daha beterlerini yapan Hagi'nin yöneticileri tarafından kollandığı ''özür dilenmeli '' denildiği ortamı da biliyorum.Köşe yazarlarının ''Hagi'yi yıldırmak'' başlıklı yazılarını da hatırlıyorum.Hagi hakeme tükürürken söylenen şeydir;''Hagi'yi yıldırmak'',yanlış olmasın.Biliyorum Fatih Terim'in Selçuk Şahin'e Cabanas'ın ayağını kır işaretini.Ne hikmetse Emre'nin futbol ve nefret tohumlarını atan bu insanlar suçsuzken bu ülkede Emre'nin neredeyse vatan haini ilan edilmesini de biliyorum,Fatih Terimlere ,Hagilere tek birşey söylenmez hatta medya tarafından kollanırken Emre'ye klipler çevrildiğini de biliyorum.

Eyvallah hepsini biliyoruz, anlıyoruz.Hepsine tamam da...

Yukarıda ki başlığı neden atarlar anlamıyorum.Buradan selamlarımı yolluyorum zira bu başlığı atanın 1 aya kadar yatacak yeri kalmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails