13 Eylül 2009 Pazar

Galatasaray 3 - Beşiktaş 0


Mustafa Denizli beni gerçekten yanılttı. "Mustafa Denizli ise muhtemelen her maç olduğu gibi Bobo-Holosko-Tello üçlüsünden birini, hatta belki de ikisini zayi edecektir." demiştim ama üçünü birden zayi etti. Dolayısı ile hücumda Tuncay Şanlı'nın iki beden küçüğü, savruk ve ötesi kaptan! Serdar Özkan dışında hiçbir varlık gösteremediler. Nihat form tutabilecek mi bilmiyorum ama Holosko olsam şimdiye kadar çoktan isyanlardaydım. Tabata bir süre bana Josué'yi andırdı ama kendisine verilen para ile Josué'nin kendisini alabilmek mümkün olduğu için hiçbir şekilde kimse bu transferi bana mantıklı gösteremez. Mustafa Sarp ve Mehmet Topal ikilisinin sertliği arasında kayboldu gitti. Yusuf ise bence oyuna sonradan girmeliydi. Dolayısı ile sahaya yenilmeye oldukça müsait bir Beşiktaş çıkmıştı, Rüştü'de kariyeri boyunca kendisini Rüştü yapan tüm özelliklerini sahaya yansıttı.

Galatasarayda ise ilk yarının yıldızı kanatlardaki Kewell ve Keita idi. Arda'nın sırtında 10 numarayı taşımasına itirazım yok ama pozisyon olarak 10 numarada kaldığı sürece ağırlığını oyuna koyamayacak. Baros geçen seneki formunda, Elano ise vasatın epey altında kaldı. Mustafa Sarp'ın Tabata'ya yaptığı hareket bana göre kırmızı kart. Kafayı rakibin hangi uvzuna attığınızın bir önemi olmasa gerek..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

peki Tabata nın direk Sarp ın bileğine çift girdiği hareketin rengi ne?

Related Posts with Thumbnails