24 Temmuz 2010 Cumartesi

Yakışmış - Fenerbahçe 2010-2011 Sezonu Formaları




















Aslına bakılırsa çubuklu için daha iddaalı çalışmalar yapılabilinir gibime geliyor ancak bu formada ziyadesiyle güzel bence. Bir eleştiri getireceksek kolların dizaynına getirebiliriz, orada sarı ile lacivertin parçalanması biraz garibime gitti. Ama genel olarak 10 üzerinden 8'i alır. Şampiyonluk forması olsun...





































Arma forma ile beraber son yıllarda tasarlananan en muhteşem forma. Hatta bu forma bana kalırsa arma formadan da güzel. Kartal pençesi, Fenerbahçe güneşi gibi şeylerin formaları basitleştirdiğini düşünüyordum , ta ki formayı görene kadar ! Üzerinde Chelsea formasından fazlasıyla detay taşısada üzerine yerleştirilen '' Fenerbahçe Güneşi '' apayrı bir anlam katmış formaya. Ne çok öne çıkıyor, ne de tamamen arka planda kalıyor. Daha güzeli olamazdı. 10 üzerinden 10'u alır benden.






















Sade ve hoş. Boğaz kısmındaki '' sarı -lacivert '' detay en çok beyaz formada ön plana çıkıyor ki yakasız olmasının kattığı hoş bir hava katmış bu da. Biraz t-shirt'e benzese de benim hoşuma gitti, çubuklu da kusura bakmasın ama 10 üzerinden 8'i bu formaya da veririm ben.





















İki senedir kaleciler için en az futbolcuların giydikleri kadar hoş formalar tasarlanıyor. Şu formanın nesi anlatılsın. Bir Galatasaray ve Beşiktaş kalecilerinin 60 ' lardan kalan formalarına bakıyorum bir de Fenerbahçe'nin kalecilerinin giydiklerine... Arada gerçekten büyük bir görsel farkı var.
















Palamut forma ise '' alternatif '' olarak düşünülmüş belliki. Ben Neon formadan daha çok beğendim, turkuaz kadar yaratıcı olmuş. Seçilen yeşilin tonuna belki biraz fazla cırtlak denilebilir ama Recep Berk Elitez'in üstünde gayet hoş durmuş gibi. Gerçi tam da yeşil formayı tanıtacak adamı seçmişler ya, orası da ayrı...

Bir de formalarda adidas'ın eski amblemini kullansak ne de hoş olurdu kimbilir..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails