26 Temmuz 2010 Pazartesi

Transfer

Kimi zamanlarda uzun süreler boyunca boşladığım blogu yenilemek, geliştirmek, düzenli olarak kaliteli yazılar yazılmasını sağlamak adına neler yapabileceğimize dair kafa patlatıyorum son günlerde.. Kaliteyi; olayı magazine dökmeden, sadece spor temelinde arttırmayı amaçlıyorum. Dünya'nın her yerinde spor yapılıyor, hemen hemen her ülkenin kendine ait bir ligi var. Ancak yalnızlık zor iş, öyle zamanlar oluyor ki çok büyük ilgiyle izlediğin, bilgili olduğun bir konu zaman aşımından dolayı rafa kalkabiliyor. Bilgili olduğun bir lig, bir organizasyon da.. Bu sebeple özellikle Fransa ve Brezilya ligleri konusunda son derece bilgili olan Adem ÖZTÜRK'e teklif götürdüm, sağolsun kırmadı ve yerden şut üstten aut bünyesine katıldı. Ama blogu daha fazla çeşitlendirmek, yazıların sadece futbol üzerine yazılmamasını sağlamak adına yeni hamleler yapılmalı diye düşünürken uzun süredir blogunu takip ettiğim Mali SELIŞIK'a teklif götürmek geldi aklıma. Sağolsun kendisi de kırmadı bizi ve bundan sonra motor sporları ile alakalı yazılar paylaşacak yerden şut üstten aut blogunda... Her ne kadar kendim futbol çıkışlı olsam da Dünya'da böylesine fazla takipçisi olan sporların futbolun bu denli gölgesinde kalmasını sindiremediğimden ve Türkiye'de de motor sporları ile epey alakalı insanlar olduğunu bildiğim için bu transferden dolayı son derece memnunum. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

Yeniliklerimiz devam edecek.

Hayırlı olsun.

--------------------Diferansiyel

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails