23 Ağustos 2010 Pazartesi

Vale Ducati'ye Geldiiiii!*

Özür: Üşengeçlik yapıp çok geç yazıyorum bu yazıyı, yeni öğrenmedim yoksa.

Beklediğimiz oldu, Rossi 2011'de kırmızı motosikletle yarışacak. Oldum olası motosiklet olarak hep Ducati'yi sevdim, ama Rossi'den dolayı hiç tam anlamıyla destekleyemedim. Artık rahatım, çünkü Rossi Ducati'de. Açıklanması ise epey komik ve eğlenceli oldu aslında. Önce Ducati sitesine ulaşılamadı, bir ara sitede "Rossi is RED" başlıklı, içeriği sadece "bla bla bla" olan bir haber fırtladı, sonra Ducati cephesinde ortalık duruldu. Açıklama Rossi ve Yamaha cephesinden geldiğinde ise "Rossi 2011'den itibaren Yamaha için yarışmayacak" cümlesi sarfedildi. Derken Ducati nihayet açıklamayı yaptı-sanki bilmiyormuşuz gibi. Arada TwitGP de muhteşem "yanlış anonslarla" güldürdü hepimizi(kendisine de Twitter ve Blogundan ulaşın, esprilere orijinal halinden bakın)

Şimdi tabii işin ikinci bölümü olan Jeremy Burgess var, bakalım ilerleyen zamanda o da gelişini açıklayacak mı?

Tabii Rossi yerini seçtikten sonra gerisi de gelecek gibi gridde. En muhtemel durum da Spies'in fabrika takımına gelmesi, ancak Telefonica sponsorluğunda bir Yamaha Takımı'na Pedrosa'nın gelebileceği ve Spies'in de Honda ile yarışacağı iddialarına kadar her tür tevatür(twitter?) mevcut.

Zor tuttum kendimi, transfer açıklanana kadar biriktirdiğim dijital illüstrasyonları(bildiğin fotoşop işte) paylaşayım burada. Hoşgeldin Valentino!



* Başlıkla ilgili bir de açıklama yapaym. Biliyorsunuz Eurosport arada sporla alakası olmayan poker filan veriyor, sinirim bozuluyor. Eurosport'tan Onur Abi'nin her yayını heyecanlı hale getirebilmesinin bir sonucudur bu söz. Oyunculardan birine vale gelince bu şekilde bağırmıştır. "Vole geldiiiiii"-Futbol  "Kale geldiiiiii"-Satranç gibi diğer çeşitlemeleri de yapılmıştır.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails