15 Kasım 2010 Pazartesi

Beşiktaş-Fenerbahçe A2 Maçının Ardından

Tatil zamanı bu maç için Nevzat Demir'in yolunu tutma niyetinde olsamda gözümü açtığımda saat 14,00'dı. Bir heves ile önce Fb Tv'yi sonrasında Bjk Tv'yi açtım aç karnıma aldırmadan... Ama Türkiye'nin güzide kluplerinin A takıma aday oyuncularının maçını vermemesine şaşırmadım tabiki.

Beşiktaş 2/1 kazanmış, aldığım habere göre golü de Beykan Şimşek atmış. Beykan önlenemez şekilde yükseliyor, en kısa sürede izleyip izlenimlerimi paylaşacağım burada. Beşiktaş kazanmış dedim, kazanan bir de ben oldum; izlemediğim Beşiktaş'ın izlediğim Fenerbahçe'den daha iyi olduğunu tahmin ederek. Daha alt yaş gruplarının daha koordine ve keyifli oynadığı bir ortamda A2 takımının A takım destekli olarak oyundan bu kadar kopuk olmasının sebebini merak etmiyor değilim. Yine de iki seneye kalmadan bu oyunu çok daha '' bilerek '' oynadığı söylenen U-18 yaş grubunun bu kademeye gelecek olmasını keyif verici.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sezon başından beri tesislerde oynanan altyapı maçlarının çoğunu fb tv den izliyorun.şunu söyleyebilirim ki okan,gökay,recep berk ve hasan dışında a takıma sadece alper piliç ve beykan şimşek yükselebilir.diğer oyuncular vasat veya kendilerini geliştirmemişler. (görkem,enis,ismail)bi de kerem çağatay sitede a2 takımımda görülüyor fakat hiç oynamadı o da çok övülen biri.18 yaşaltı takımını ise seyretmeye doyamıyorum az önce 2-0 kazandığımız yalovaspor maçını seyrettim.18 yaşaltı takımından kaleci erten ersu,stoperler bulut ve hakan,orta sahadan ali civan,recep,mehmet topçu,samet ve forvetten ünal göze çarpan isimler.ünal 18 yaşaltı milli takımına çağrılmış bu formuyla.ama özellikle recep niyaz , mehmet topçu(kendisi hem sol açık hem de 10 numarada oynayabiliyor fakat solda çok daha faydalı.ayrıca 10 numarada recep niyaz,görkem bitin,gökay gibi alternatiflerimiz var bence sol açığa çok faydalı bir isim olacak)ve beykan şimşek çok umut vaadediyor.bir güzel gelişmede u15 milli takımına 15 yaşaltından 9 oyuncu muz çağrıldı.süper,gerçekten süper. 'Taha'

Related Posts with Thumbnails