10 Kasım 2009 Salı

DEMEDİ DEME PELLEGRİNİ...

santiago bernabeu

Pellegrini yarın İspanyol medyasını pas geçip Türk medyasını okumak gibi bir hata yapmaz umarım...

Çünkü Ali Şen 'in ''Geçen Karayipler'de Florentino Perez ile dalıyordum, adamı dertli gördüm. Sordum; ' hayırdır Perezciğim? ' diye... 'Sorma Aliciğim, bizim Pellegrini takımı mundar etti' dedi. Hemen çözümü sundum önüne, 'Mustafa Denizli'yi takımın başına getir' dedim.'' tarzı bir konuşmasını görüp şok geçirebilir.

Ya da bir grup Beşiktaş taraftarının Kazan'da toplanıp ''yeter Pellegrini yeter'' şeklinde tezahüratlarda bulunduğunu okuyabilir. '' Teknik Direktör olsana, Villereal'e teknik direktör olsana'' da olabilir bu tezahüratlar..

Tabi Ahmet Çakar çıkıp '' Beni konuşturmayın Pellegrini adam madam değil'' de diyebilir.

En kötüsü ise Hıncal Uluç '' En iyi oyuncusu Lass olan takım orta sınıf bir takımdır'' diye giydiriverir koskocaman Madrid'e. Aman diyeyim Manuel, yarın Türk medyasını okuma. (!)

O stada , taraftara yazık geyiğine de girmeyeyim. Perez gereğini yapar sanırım...

Real Madrid :1- Alcorcon:1

Tur atlayan taraf Alcorcon...


Bkz: İlk maç sonucu*

* Alcorcon:4 -Real Madrid:0

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails