19 Ocak 2011 Çarşamba

Unifeb 2010 Yılının Enleri


Şuradan ulaşabileceğiniz üzere etkin bir şekilde çalışma imkanı yakalayamasam da parçası olduğum UNİFEB'in yılın Fenerbahçe'li blogu dalında adaylar arasında gösterilmişiz. Yaptıkları ile benzerlerinden çok farklı bir profil çizen UNİFEB tarafından böyle bir ödüle aday gösterilmek gerçekten çok büyük onur ve mutluluk kaynağı. Adaylar arasında benimde çok severek okuduğum çok değerli bloglar olduğundan yılın Fenerbahçe'li blogu ödül adaylarından olmanın keyfini sürüyorum şuan.

2010 yılı boyunca Fenerbahçe'nin Daum dönemini stadtan aktarmaya çalıştık. Ayrıca A2 müsabakalarını yerinde takip ederek izlenimlerimizi mümkün olduğunca kendi karelerimizle blogda paylaşmaya çalıştık. Ki geçmişe baktığımda kendi adıma en büyük mutluluğum Gökay, Okan ve Berk gibi gençlerin adının gerek blog dünyasında, gerek forumlarda, gerekse basında geçmesinde ufak da olsa bir payım olmasıdır. Onların her ortalarında ya da kazandıkları topta daha da artıyor tabi bu mutluluk. Bir de altyapı organizasyonuna dair gelen ısrarlı sorular var ki onların varlığı sebebiyle kendimi başarılı olarak görmekteyim. Kısacası zaman zaman buraları boşlasak ta kendi adıma keyifli ve güzel bir sene geçirdim , bloga yerleştirmeye çalıştığım misyon doğrultusunda blog takipçilerini altyapı organizasyonu konusunda bilgilendirmeye çalıştım.

Sözü bitirmeden önce tekrar UNİFEB'e teşekkür ediyorum. Böyle şeyler insana ilham veriyor gerçekten...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler. Benim bu blogu takip etme sebebim sanırım birçok kişininde sebebi olmuş ki böyle anlamlı bir ödüle aday gösterilmişsiniz. Gerçekten Fenerbahçe camiasında eksik kalan altyapı organizasyonu hakkında yaptığın değerlendirmeler sayesinde ben çok şey öğrendim bu blogdan. Kimsenin ilgilenmediği bir alanda ciddi emek sarfettin, ee herşeyin bir karşılığı olacak tabi. Benim oyum senindir. Senin gibi kıymetli ve bilgili Fenerbahçelilerin sadece sanal Dünya'da değil televizyonlarda da çoğalması dileğiyle.

Adsız dedi ki...

Tebrikler..

Adsız dedi ki...

Tebrikler. Umarım hakettiğiniz bu ödülü alırsınız.

Adsız dedi ki...

Tebrikler dostum inşallah hakettiğin bu ödülü alırsın. Fenerbahçe'nin kanayan yarası altyapı konusunda gerçekten büyük emekler ve hizmetler verdiğini düşünüyorum. Yalnız blogu çok boşladın gibi, bir altyapısı yazısı yazmayalı çok uzun zaman oldu :) Takipteyiz, bekliyoruzç

Related Posts with Thumbnails