4 Aralık 2009 Cuma

2010 Dünya Kupası Grupları

Grup A -------Grup B -------Grup C ---Grup D
Güney Afrika --Arjantin-------İngiltere --Almanya
Meksika ------Güney Kore ----ABD ------Avusturalya
Uruguay ------Nijerya---------Cezayir ---Gana
Fransa --------Yunanistan ----Slovenya --Sırbistan

Grup E ------Grup F -------Grup G-----Grup H
Hollanda ------İtalya ---------Brezilya -----İspanya
Danimarka ---Paraguay ------Kuzey Kore--Honduras
Kamerun -----Yeni Zelanda --Fildişi S. -----Şili
Japonya ------Slovakya-------Portekiz -----İsviçre

A-B-E gruplarını beğendim. Güzel maçlar çıkacak bu gruplarda...

G grubu çok zor bir grup ancak benim açımdan Kuzey Kore orayı bozuyor. Biraz daha güçlü bir takım gelseydi büyük süprizler olurdu o grupta. Fildişi Portekiz ile Brezilya'yı epey zorlayacak olsa da ben E grubunun daha büyük bir heyecan kasırgasına sahne olacağını düşündüm ilk bakışta.

Bir de son zamanlarda İngiliz takımlarının (Klup olsun Milli seviye olsun) , Alman takımlarının ve İsviçre Milli Takımının böyle gruplara düşmesinden bıktım. Ne lobiymiş arkadaş...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails