11 Eylül 2011 Pazar

Kolombiyalı:İntikam Meleği

Filmlerin ilk dakikalardan itibaren kendisini izlettirecek sebepleri sunmasını beklerim. Mutlaka '' Ne oluyor '' dedirtecek bir detay ya da filmin gelişme kısmını açık etmeden bir olağandışılık... Kolombiyalı filmi de bu açıdan daha ilk dakikalarından yakaladı beni. Ve film bittiğinde zamanıma acımadan, film izlemenin keyfine vararak ayrıldım salondan.

İzlemeyenler olabilir diye filmin içeriğini açık etmek istemiyorum. Ancak kısaca söylemek gerekirse film, ailesini gözünün önünde katledenlerden intikam almak üzerine yemin etmiş olan bir kızın bu yolda yaptığı mücadeleler üzerine kurulmuş. Çok iyi bir senaryo çok güzel mekanlarda işlenerek hayli pahalı bir filme imza atılmış.

Filmi izlemeye başladığınız andan itibaren silahlı sahnelerin canlılığı ve gerçekliği dikkatinizi çekiyor ki bu da benim gibi aksiyon meraklısı bir sinemaseveri hayli etkiledi. Tabi bunda Kataleya karakterinin müthiş bir oyunculuk sergilemesi de etkili oldu. Eğer yolunuz düşerse eminim sizde vaktin nasıl geçtiğini anlayamadığınız bir film seyredeceksiniz.

Oyunculuklar, silahlı sahnelerin inandırıcılığı, senaryo, oyuncuların karakterlere uyumu,yaratıcılık gibi birçok açıdan değerlendirmek gerekirse benim filme puanım 10 üzerinden 8.5 tur. Mutlaka tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails