3 Aralık 2009 Perşembe

Colin Kazım Richards

http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-01-07_kazim1.jpg

Beşiktaş maçından önce Twitter hadisesi, maça çıkarken yaptığı vücut show, gördüğü kırmızı kart, Kasımpaşa maçında arkadaşlarını yalnız bırakması, resmi siteyi yanıltacak yönde konuşması ve en nihayetinde yaptığı kaza..



Ve hepsi kendine inanan bir teknik direktör varken oluyor. Ve yine oynarken... Zamanında ''oynamıyorum,oynamak istiyorum'' şeklinde serzenişleri varken bu showları, bu davranışları bu derece abartı görmezdik Kazım'da. O zamanda değişik karakterde bir topçu olduğunu belli ediyordu ancak oynamak biraz daha değişik bir hale soktu sanırım Kazım'ı.

Futbol ya da antreman sahasına çıktığı zaman elinden geldiğini yaptıkça sıkıntı yok benim açımdan. Bu sene özellikle Kazım'a çok fazla eleştiri yönelteceğimiz bir sene değil saha içine bakarak, zira geçen sene ile arasında 3 gömlek fark var. Ama attığı söylenen yalan ( ki bu da muamma, acaba böyle bir yalan var mı ?- ben pek sanmıyorum ya neyse) ciddi sıkıntı. He onu da geçelim , gençtir olur arada böyle şeyler diyelim ancak hiçbir bünye Kazım'ın yaşadığı söylenen düzensiz hayatı uzun süre kaldırmaz ki işte o zaman bunların hepsi ciddi sıkıntı olur. (ki şuan bile yeterince oldu zaten.)

Hadi Fenerbahçe yok kafasında diyelim. Ama bilmesi gerekir ki tüm bu davranışları kariyeri içinde çok büyük negatif puanlar... İşallah yazık etmez kendine, daha doğrusu ettirmez zira taraftarın bir Kazım Kazım hadisesine daha katlanacak sabrı kaldığını düşünmüyorum.
http://i.milliyet.com.tr/MansetOrtaBolge167_260/2009/08/17/fft10_mf347466.Jpeg
O kas yığını vücudunun da bahsedildiği kadar düzensiz bir hayata karşı sene başından beri süregelen iyi performansını devam ettirecek kadar kuvvetli olduğunu düşünmüyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails